Wanneer uw Autodesk licentie een actief onderhoudsplan heeft, biedt Autodesk gratis Engelstalige Web Support. Wanneer u liever de telefoon pakt en in het Nederlands geholpen wilt worden, kunt u gebruik maken van onze Nederlandstalige Helpdesk. U wordt telefonisch, via e-mail of via Remote Desktop geholpen bij uw vragen over uw CAD software.

  • Telefonisch, e-mail en via Remote Desktop
  • Voorrang bij ondersteuning
  • Eerlijk; U betaalt alleen voor de daadwerkelijke uren

Direct hulp als uw werk stil komt te liggen

Heeft u er wel eens bij stilgestaan hoeveel het u kost als uw tekenkamer een uur stilvalt? Of een dag? En wat de gevolgen zijn als u niet tijdig kunt leveren? Een deskundig advies komt dan als geroepen. Dat is precies wat ons Helpdesk abonnement u kan bieden.

CAD-software wordt steeds meer bedrijfskritisch en de continuïteit hiervan dus steeds belangrijker. Tegelijk wordt CAD-software steeds complexer. Autodesk biedt Engelstalige Web Support als onderdeel van een Autodesk abonnement. Deze ondersteuning heeft betrekking op problemen in de software zoals foutmeldingen, activatie van licenties of wanneer de software niet werkt zoals u mag verwachten. Daarbij geldt dat de reactietijd zomaar kan oplopen tot enkele dagen en bijvoorbeeld de kennis van lokale standaarden niet aanwezig is.

Kennis van software

Wanneer uw vraag geen betrekking heeft op een probleem in de software, zal Autodesk u doorverwijzen naar uw leverancier. Voorbeelden hiervan zijn “Hoe kan ik dit het beste aanpakken?” of “Waarom kan ik dit object niet wijzigen?” of “Wat is het verschil tussen methode A en methode B?” Dergelijke vragen hebben te maken met kennis van de software.

Toegevoegde waarde

Wanneer uw vraag geen betrekking heeft op een probleem in de software, zal Autodesk u doorverwijzen naar uw leverancier. Voorbeelden hiervan zijn “Hoe kan ik dit het beste aanpakken?” of “Waarom kan ik dit object niet wijzigen?” of “Wat is het verschil tussen methode A en methode B?” Dergelijke vragen hebben te maken met kennis van de software.

Eerlijk

Wij houden van transparant zakendoen. Om deze reden werken wij niet met een strippenkaart of urensaldo wat u van tevoren moet aanschaffen. Met een Remote CAD support-overeenkomst helpen wij u en ontvangt u maandelijks achteraf een factuur voor de besteedde uren. Heeft u ons niet nodig, dan heeft u geen kosten. Heeft u ons nodig, dan helpen wij u. Eerlijk is eerlijk!

Planning / Responstijd

Uitgangspunt van deze dienstverlening is dat wij iedereen proberen zo eerlijk mogelijk te helpen. Wanneer een hele afdeling niet kan werken door een probleem, zullen wij dit altijd voorrang geven boven een vraag hoe iets werkt. Urgentie is voor ons dus een belangrijk criterium. Daarnaast geldt dat wij niet iedereen direct kunnen helpen. Een eenvoudige vraag zal snel beantwoord worden, een complexe vraag zal moeten worden ingepland. Wij streven ernaar om vragen binnen 4 uur in behandeling te nemen.

Tarieven

Het uurtarief voor ondersteuning op afstand bedraagt €110 per uur. De werkzaamheden worden per eenheid van 15 minuten geregistreerd. Deze tarieven zijn geldig voor 2020.

Starten

Wanneer u gebruik wilt maken van onze Remote CAD support kunt u deze offerte voor akkoord retour sturen. Wij openen dan een doorlopend project voor uw organisatie. Voor u zijn hier verder geen administratiekosten of andere ‘verborgen kosten’ aan verbonden. Pas wanneer u gebruik maakt van Remote Support sturen wij u achteraf een factuur met een omschrijving van de uitgevoerde werkzaamheden

Liever ondersteuning op locatie?

Soms zijn de problemen niet op afstand op te lossen, hiervoor hebben we verschillende mogelijkheden. Bekijk de onderstaande de mogelijkheden.

Meest gestelde vragen

Kan ik advies per uur inwinnen?

Nee, dat kan niet. Consultancy is alleen per dagdeel van vier uur mogelijk. Als u beperkte hulp nodig heeft, kunt u beter kiezen voor ondersteuning op afstand. Bijvoorbeeld met een Helpdesk-abonnement of support op incidentele basis.

Zijn reiskosten bij het tarief inbegrepen?

Ja, die zijn inbegrepen. Geen verrassingen dus.

Hoe snel kan er iemand langskomen?

Dat hangt uiteraard van onze planning af. Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden: 085 – 30 30 000. Dan leggen we een optie vast, waarna u de bestelling kunt plaatsen.

Productprijs
Aanvullende opties totaal:
Bestelling totaal:
    • Helpdesk abonnement - 1 jaar

       275,00

      Helpdesk abonnement - 1 jaar

      SKU: H4110

1 beoordeling voor Helpdesk

  1. de Leeuw

    Ik ben snel, goed en duidelijk geholpen met autocad vragen. Sinds ik CADAccent heb leren kennen op de beurs in Ahoy zijn onze ervaringen goed te noemen. CADAccent levert een goed product. Goede ervaring dus zeker een aanrader.

Een beoordeling toevoegen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Plaats reactie

Gerelateerde producten

Revit

Revit is dé BIM-ontwerpapplicatie voor architecten, bouwbedrijven, aannemers, adviesbureaus,...

    Klantverhalen

    Geen klantverhalen gevonden
      Ontdek wat BIM voor u kan betekenen. Bekijk onze GRATIS on-demand webinar!
      Bekijk het Webinar