Laatste update: 15 november 2021

Op deze pagina houden we u op de hoogte van alle actuele informatie en maatregelen die wij nemen m.b.t. het coronavirus (COVID-19). Hierbij laten wij ons leiden door de adviezen van het RIVM en houden wij vast aan de volgende kernwaarden:

  1. Veiligheid van onze medewerkers en families
  2. Sociale verantwoordelijkheid
  3. Verantwoordelijkheid naar onze klanten
  4. Financiële verantwoordelijkheid

Wat is gewijzigd?

Tot en met 31 december 2021 gelden de volgende maatregelen:

  • Het grootste deel van onze medewerkers werkt vanuit huis. Onze infrastructuur is hierop ingericht en de verstoring zal slechts beperkt zijn.
  • Klassikale trainingen gaan voorlopig door, maar wel vragen wij cursisten om een coronatoegangsbewijs. Dit betekent een vaccinatiebewijs, een herstelbewijs, of een negatief testbewijs niet ouder dan 24 uur. De docent zal je vragen om de QR-code en legitimatie.
  • Voor cursisten zonder coronatoegangsbewijs bieden wij Virtual Classroom Trainingen. Dit is bijna hetzelfde als een klassikale training, behalve dat u niet fysiek aanwezig bent. Lees wat onze cursisten hiervan vinden en bekijk het actuele aanbod van alle trainingen.
  • Alle workshops worden uitsluitend online aangeboden.
  • Afspraken en werkzaamheden worden zoveel mogelijk online georganiseerd. Fysieke afspraken zijn bij hoge uitzondering mogelijk, maar alleen wanneer de veiligheid gegarandeerd kan worden. Online blijft de standaard.

Coronatoegangsbewijs (QR-code)

Hieronder hebben wij wat praktische informatie op een rijtje gezet rondom het coronatoegangsbewijs:

  • Vaccinatiebewijs: als je volledig gevaccineerd bent, kun je met de CoronaCheck-app een QR-code maken met behulp van je DigiD.
  • Negatieve testuitslag: maak via Testen voor Toegang een afspraak voor een gratis coronatest. Bij een negatieve uitslag, ontvang je via de testlocatie een ophaalcode die je in de CoronaCheck-app omzet in een QR-code. Let op: uitsluitend testresultaten via Testen voor Toegang worden geaccepteerd en de negatieve testuitslag mag maximaal 24 uur oud zijn. Je kunt je afspraak voor een coronatest vanaf 2 weken voor de datum van het bezoek inplannen.
  • Herstelbewijs: heb je corona gehad en kun je dat aantonen met een positieve PCR-test? Dan kun je een herstelbewijs uploaden in de CoronaCheck-app. Dat gebeurt automatisch als je met je DigiD inlogt in de app. Dit werkt alleen als de positieve test tussen de 11 dagen en 180 dagen oud is.
  • Voor meer informatie over het coronatoegangsbewijs of de CoronaCheck-app kun je contact opnemen met:
    • Helpdesk CoronaCheck 0800 1421 (gratis), bereikbaar van maandag t/m zondag 08.00 – 20.00 uur
    • Helpdesk Testen voor Toegang: 088 777 08 09, bereikbaar van maandag t/m zondag 08.00 – 20.00 uur

Wat blijft ongewijzigd?

Gelukkig zijn er ook zaken die niet wijzigen:

  • Onze adviseurs en consultants blijven goed bereikbaar via telefoon en e-mail. Wij proberen u op de best mogelijke manier te ondersteunen bij de continuïteit van uw activiteiten.
  • Onze helpdesk blijft bemand en wij blijven u de service en ondersteuning bieden die u van ons gewend bent.
  • Onze webshop blijft open en zolang de koeriers blijven rijden, versturen wij alle zendingen. Het is wel mogelijk dat de levering minder snel is dan u van ons gewend bent.

Wij wensen iedereen veel succes en een goede gezondheid!

Tips om thuis te werken

Gerelateerde berichten